Obiektywny system transakcyjny


Oprogramowanie AbleTrend Trading System AbleTrend identyfikuje kierunek trendu według koloru: Blue sygnalizuje trend UP, czerwony sygnalizuje trend DOWN, a zielony sygnalizuje rynek SIDEWAYS. STOPS są oznaczone czerwonymi kropkami i niebieskimi kropkami. Czerwone kropki to pozycje wyprzedaży dla trendu zniżkowego. Niebieskie kropki to pozycje kupujące, by zwiększyć trend. Przystanki AbleTrend zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci pozostać w dużym ruchu przy minimalnym ryzyku, ale nie zostać zatrzymanym. AbleTrend wykorzystuje najnowocześniejsze funkcje platformy transakcyjnej AbleSys do generowania barów i kropek w wybranych wykresach słupkowych 1-minutowych, 5-minutowych, kleszczowych, dziennych lub tygodniowych. Universal i Robust Trend to najlepszy przyjaciel traderów. Ogromne zyski można osiągnąć, jeśli uda się zidentyfikować trend na jego najwcześniejszym etapie i być w stanie podążać za nim przy minimalnym ryzyku. AbleTrend został zaprojektowany właśnie do tego. Teraz z AbleTrend 7.0 będziesz miał moc, której brakuje niektórym dużym instytucjom. AbleTrend jest uniwersalny. Działa z dowolnym rynkiem i z dowolnym odstępem czasu. Nie ma znaczenia, czy rynek handluje akcjami, obligacjami, kontraktami futures, Forex czy jakimkolwiek innym wolnym rynkiem. Działa dobrze z pozycjonowaniem, handlem wahadłowym lub handlem dnia. 100 Mechaniczny i automatyczny AbleTrend ma wbudowane wiele sprawdzonych strategii transakcyjnych. 100 mechanicznych systemów handlu. Niebieskie kropki to sygnały Kupuj, a czerwone kropki to Sprzedaj sygnały z alertami dźwiękowymi. Każdy klasyczny wskaźnik AbleTrend i każdy wbudowany wskaźnik można przetestować. AutoScan monitoruje listę niestandardowych symboli w czasie rzeczywistym i daje AbleTrend natychmiastowe kupowanie lub sprzedawanie alertów. Wszystkie wykresy AutoScan w czasie rzeczywistym są aktualizowane przez dane kleszczowe w czasie rzeczywistym. Ta moc w dużym stopniu umożliwia dywersyfikację portfela handlowego, znajdowanie dobrych okazji handlowych w czasie rzeczywistym. Działa na wykresach śróddziennych, dziennych lub tygodniowych. Prostota Upraszcza, upraszcza i upraszcza. Podczas gdy niektórzy ludzie lubią robić proste rzeczy skomplikowane, jesteśmy w stanie uczynić złożone rzeczy prostymi. W przeciwieństwie do wielu pakietów na rynku, które wymagają obszernej analizy wykresów lub wymagają głosów z zestawu tradycyjnych wskaźników, AbleTrend 7.0 zapewnia określone sygnały kupna i sprzedaży bez żadnych decyzji uznaniowych i bez konieczności interpretacji. AbleTrend 7.0 jest zasilany nawet funkcją Parameter Auto-Selection (PAS) dla optymalnych wyjść i optymalnych interwałów handlowych. Kompleksowe narzędzia AbleTrend 7.0 Strategie testowane w czasie Kompleksowe wykresy Narzędzia amp Wysoka wydajność jest sprawdzana przez testowanie wstecz z danymi historycznymi. Sprawdź swoje strategie inwestycyjne, zanim zaryzykujesz swoje pieniądze w prawdziwym handlu. Handluj praktycznie w dowolnym miejscu przez Internet, oprogramowanie AbleTrend wykorzystuje najnowocześniejsze dane online, które obejmują dane tickera w czasie rzeczywistym, 15-minutowe opóźnione dane i dane na koniec dnia. Żadna inna platforma nie jest wymagana. Wszystkie dane kleszczowe i dane dzienne są przechowywane na centralnych serwerach danych. Możesz teraz handlować praktycznie dowolnym rynkiem, w dowolnym miejscu i czasie na świecie za pośrednictwem Internetu. Dane mogą być importowane i eksportowane za pośrednictwem plików tekstowych. Zaawansowane wykresy Pojedynczy wykres Wiele wykresów Wykres procentowy Więcej przestrzeni roboczych i więcej wykresów Każda tabela może pomieścić 4 lub więcej symboli. W każdym obszarze roboczym mieści się 16 wykresów. Możesz otworzyć 8 obszarów roboczych w tym samym czasie. Każdy wskaźnik to strategia Każdy wskaźnik można dodać do tego samego wykresu kilka razy z różnymi ustawieniami. Zapewnia różne sygnały transakcyjne na tym samym wykresie. Jedno kliknięcie, aby dodać niestandardową analizę. Jedno kliknięcie przywróci wszystkie ustawienia określonych wskaźników konfiguracji, parametrów, kolorów, stylu, wagi i konfiguracji. Możesz łatwo udostępniać znajomym lub innym użytkownikom. 30-dniowa próba Nie handluj innym dniem bez AbleTrend 7.0 Cena i zamówienie AbleSys Trading Software Never Miss Any Chance Trading to gra o sumie zerowej. Oznacza to, że każde zyski jednego inwestora są równoważone równą stratą przez innych inwestorów. Jeden męski ból to kolejny zysk dla mans. Oczywiście, celem każdego handlowca jest osiągnięcie zwycięskiej strony równania. Pytanie brzmi: Jaka jest kluczem do sukcesu w handlu Sygnał handlowy (strategia) jest jednym z czterech kluczowych elementów sukcesu handlowego. Dowiedz się, dlaczego system transakcyjny AbleTrend może pomóc w osiągnięciu sukcesu w handlu. Oprogramowanie AbleTrend Trading System AbleTrend identyfikuje kierunek trendu według koloru: Blue sygnalizuje trend UP, czerwony sygnalizuje trend DOWN, a zielony sygnalizuje rynek SIDEWAYS. STOPS są oznaczone czerwonymi kropkami i niebieskimi kropkami. Czerwone kropki to pozycje wyprzedaży dla trendu zniżkowego. Niebieskie kropki to pozycje kupujące, by zwiększyć trend. Przystanki AbleTrend zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci pozostać w dużym ruchu przy minimalnym ryzyku, ale nie zostać zatrzymanym. AbleTrend wykorzystuje najnowocześniejsze funkcje platformy transakcyjnej AbleSys do generowania barów i kropek w wybranych wykresach słupkowych 1-minutowych, 5-minutowych, kleszczowych, dziennych lub tygodniowych. Universal i Robust Trend to najlepszy przyjaciel traderów. Ogromne zyski można osiągnąć, jeśli uda się zidentyfikować trend na jego najwcześniejszym etapie i być w stanie podążać za nim przy minimalnym ryzyku. AbleTrend został zaprojektowany właśnie do tego. Teraz z AbleTrend 7.0 będziesz miał moc, której brakuje niektórym dużym instytucjom. AbleTrend jest uniwersalny. Działa z dowolnym rynkiem i z dowolnym odstępem czasu. Nie ma znaczenia, czy rynek handluje akcjami, obligacjami, kontraktami futures, Forex czy jakimkolwiek innym wolnym rynkiem. Działa dobrze z pozycjonowaniem, handlem wahadłowym lub handlem dnia. 100 Mechaniczny i automatyczny AbleTrend ma wbudowane wiele sprawdzonych strategii transakcyjnych. 100 mechanicznych systemów handlu. Niebieskie kropki to sygnały Kupuj, a czerwone kropki to Sprzedaj sygnały z alertami dźwiękowymi. Każdy klasyczny wskaźnik AbleTrend i każdy wbudowany wskaźnik można przetestować. AutoScan monitoruje listę niestandardowych symboli w czasie rzeczywistym i daje AbleTrend natychmiastowe kupowanie lub sprzedawanie alertów. Wszystkie wykresy AutoScan w czasie rzeczywistym są aktualizowane przez dane kleszczowe w czasie rzeczywistym. Ta moc w dużym stopniu umożliwia dywersyfikację portfela handlowego, znajdowanie dobrych okazji handlowych w czasie rzeczywistym. Działa na wykresach śróddziennych, dziennych lub tygodniowych. Prostota Upraszcza, upraszcza i upraszcza. Podczas gdy niektórzy ludzie lubią robić proste rzeczy skomplikowane, jesteśmy w stanie uczynić złożone rzeczy prostymi. W przeciwieństwie do wielu pakietów na rynku, które wymagają obszernej analizy wykresów lub wymagają głosów z zestawu tradycyjnych wskaźników, AbleTrend 7.0 zapewnia określone sygnały kupna i sprzedaży bez żadnych decyzji uznaniowych i bez konieczności interpretacji. AbleTrend 7.0 jest zasilany nawet funkcją Parameter Auto-Selection (PAS) dla optymalnych wyjść i optymalnych interwałów handlowych. Kompleksowe narzędzia AbleTrend 7.0 Strategie testowane w czasie Kompleksowe wykresy Narzędzia amp Wysoka wydajność jest sprawdzana przez testowanie wstecz z danymi historycznymi. Sprawdź swoje strategie inwestycyjne, zanim zaryzykujesz swoje pieniądze w prawdziwym handlu. Handluj praktycznie w dowolnym miejscu przez Internet, oprogramowanie AbleTrend wykorzystuje najnowocześniejsze dane online, które obejmują dane tickera w czasie rzeczywistym, 15-minutowe opóźnione dane i dane na koniec dnia. Żadna inna platforma nie jest wymagana. Wszystkie dane kleszczowe i dane dzienne są przechowywane na centralnych serwerach danych. Możesz teraz handlować praktycznie dowolnym rynkiem, w dowolnym miejscu i czasie na świecie za pośrednictwem Internetu. Dane mogą być importowane i eksportowane za pośrednictwem plików tekstowych. Zaawansowane wykresy Pojedynczy wykres Wiele wykresów Wykres procentowy Więcej przestrzeni roboczych i więcej wykresów Każda tabela może pomieścić 4 lub więcej symboli. W każdym obszarze roboczym mieści się 16 wykresów. Możesz otworzyć 8 obszarów roboczych w tym samym czasie. Każdy wskaźnik to strategia Każdy wskaźnik można dodać do tego samego wykresu kilka razy z różnymi ustawieniami. Zapewnia różne sygnały transakcyjne na tym samym wykresie. Jedno kliknięcie, aby dodać niestandardową analizę. Jedno kliknięcie przywróci wszystkie ustawienia określonych wskaźników konfiguracji, parametrów, kolorów, stylu, wagi i konfiguracji. Możesz łatwo udostępniać znajomym lub innym użytkownikom. 30-dniowa wersja próbna Nie handluj innym dniem bez AbleTrend 7.0 Cena i zamówienie Dlaczego AbleTrend Oto pięć powodów: Duża wygrana dzięki zmniejszeniu strat Krótkoterminowe Wiele systemów transakcyjnych nie jest jednoznacznych, kiedy należy kupować - i nie daje żadnych wskazówek, kiedy sprzedawać. Dzięki AbleTrend otrzymujesz jasne, precyzyjne, łatwe do odczytania sygnały z każdej transakcji: kupuj, gdy zobaczysz duże niebieskie kółko, sprzedaj, gdy pojawi się duże czerwone kółko. Co więcej, AbleTrend zapewnia dynamiczne postoje z mniejszymi okręgami, aby pomóc Ci zminimalizować straty w handlu, który nie idzie po naszej myśli. Zobacz dynamiczne przystanki AbleTrend (małe niebieskie kółko), zwiększając każdy krok w zwycięskich transakcjach, aby chronić swój zysk. Z zastrzeżeniem rygorystycznego testowania wstecznego Żaden system transakcyjny nie gwarantuje, że będziesz zarabiać pieniądze. A wyniki osiągane w przeszłości nie wskazują na przyszłe wyniki. Ale AbleTrend został rygorystycznie przetestowany - już 10 lat. Możesz używać AbleTrend do handlu akcjami, e-mini, Forex i futures w dowolnym stylu handlu: trading dzienny, swingposition trading, trading portfolioposition i automatyczne zamówienie. Dokładne sygnały transakcyjne AbleTrend dotyczą poszukiwania zysków na rynkach, na dowolnie wybranych rynkach w dowolnym miejscu na świecie. AbleTrend to łatwy sposób na podejmowanie logicznych decyzji handlowych, w oparciu o znane dane rynkowe: ruch cenowy. Sygnały kupuj i sprzedawaj systemy są obliczane przez zastrzeżony algorytm oparty na testach wstecz, oparty wyłącznie na danych dotyczących cen w czasie rzeczywistym lub na koniec dnia - dzięki czemu otrzymujesz aktualne, konkretne i obiektywne sygnały dla każdej transakcji. Zastrzeżone wskaźniki wyznaczają optymalne przystanki w celu uzyskania maksymalnych zysków. AbleTrend pokazuje handlowcom kurs, który rynek podejmie w przyszłości, jeśli prognoza AbleTrends jest prawidłowa. Automatyczne skanowanie śledzi wszystkie twoje akcje i portfele Funkcja automatycznego skanowania AbleTrend pozwala Ci śledzić wszystkie akcje w każdym posiadanym portfelu i monitorować ich ruchy ceny, trendy i sygnały na pierwszy rzut oka. Za pomocą kliknięcia myszką, AbleTrend pokazuje każdy wykres zapasów, w tym sygnały kupna i sprzedaży, a także wsparcie i opór. Dzięki temu możesz trzymać swoje pozycje z ufnością i wiedzieć, kiedy jest polecany do sprzedaży. 30-dniowa wersja próbna Najlepsza ze wszystkich, możesz handlować z AbleTrend przez pełne 30 dni. Następnie zdecyduj, czy chcesz nadal korzystać z naszego systemu. Znaczenie mniejszej liczby transakcji Jeśli Twoim celem jest naprawdę sprawić, aby twoje pieniądze działały dla ciebie, musisz mieć możliwość zwiększenia wielkości transakcji w miarę wzrostu twojego konta. Jeśli nadal będziesz handlować tylko jedną lub dwiema umowami lub utrzymasz małe pozycje, nie wykorzystasz magii składanych zwrotów. Aby zwiększyć swój rozmiar pozycji, który jest niezbędny do zwiększenia rozmiaru konta, jego krytyczne znaczenie ma poprawa zdolności do zmniejszania liczby transakcji. Po utracie transakcji to koszt prowadzenia działalności gospodarczej jako trader Jeśli chcesz zarabiać na rynku, musisz być na rynku. Ale nie można go wymieniać ze 100 dokładnością. Jesteś zobowiązany do utraty transakcji. Jest to koszt prowadzenia działalności gospodarczej jako przedsiębiorcy. Możliwe jest jednak minimalizowanie i kontrolowanie tych strat, a to jest kluczem do rentowności transakcji. Jak zminimalizować utratę transakcji Jednym ze sposobów, aby mieć mniej transakcji tracących (znany również jako wyższy współczynnik zysku, wysoki wskaźnik wygranych itp.) Jest podejmowanie decyzji handlowych w oparciu o wykresy AbleTrend Guidance. Reguły AbleTrend pomagają nam zmniejszyć liczbę przegrywających transakcji, utrzymując nas z mało prawdopodobnych ustawień handlu. Oto przykład w IBM: Jak widać, latem 2018 r. Wykres AbleTrend pomógł nam odfiltrować transakcję o niskim prawdopodobieństwie. W tym czasie nie dokonywaliśmy transakcji z powodu konfliktu kolorów między dużą czerwoną kropką a niebieską X, co zwykle prowadzi do utraty handlu. Oprogramowanie transakcyjne AbleTrend stale testuje poziomy wsparcia rynku i tylko wtedy, gdy niebieski sygnał kupna jest potwierdzony za pomocą niebieskiego X, możemy z ufnością przyjąć transakcję o wysokim prawdopodobieństwie i niskim ryzyku. To, co nazywamy super słodkim punktem. Oto dwa kolejne przykłady, w których wykresy AbleTrend Guidance utrzymywały nas z transakcji o niskim prawdopodobieństwie: posiadanie mniejszej liczby przegranych transakcji daje większe szanse na wygraną Możesz zarobić więcej pieniędzy na transakcjach o wyższym prawdopodobieństwie, jeśli sprzedałeś większe pozycje, ale możesz się wahać aby to zrobić, jeśli właśnie przegrywałeś. Może istnieć element psychologiczny, w którym przegrany handel może wpłynąć na mniejszą pozycję na następnym rynku, który w wielu przypadkach może być wielkim zwycięzcą. Niższa stopa strat może zachęcić Cię do zwiększenia wielkości pozycji, a tym samym zwiększenia potencjału zysku. AbleTrend Guidance Chart Rules to proste i spójne wykresy AbleTrend, które konsolidują wszystkie informacje rynkowe w przejrzyste sygnały handlowe, które są proste i spójne, abyś mógł łatwo nauczyć się i opanować umiejętność, która będzie ci dobrze służyła przez całą twoją karierę handlową. Przygotuj się na nadchodzące trendy rynkowe Prezydent Trumps obiecał, że dokona fenomenalnej reformy podatkowej, która doprowadziła do rekordowych poziomów. To dobra wiadomość dla handlowców, ponieważ nikt nie może wygrać, gdy rynek się nie ruszy. Ale jak rozpoznajemy rzeczywiste ruchy od krótkoterminowych punktów odniesienia Wykresy AbleTrend pomagają odfiltrować fałszywe sygnały transakcyjne na niepewnych rynkach. Kiedy zaczyna się prawdziwy trend rynkowy, oprogramowanie do handlu AbleTrend w. więcej Partnerzy Handel futures i forex wiąże się ze znacznym ryzykiem i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Wyniki osiągane w przeszłości niekoniecznie świadczą o przyszłych wynikach. Wyniki te są oparte na symulowanych lub hipotetycznych wynikach wydajności, które mają pewne nieodłączne ograniczenia. W przeciwieństwie do wyników pokazanych w rzeczywistych wynikach, wyniki te nie odzwierciedlają faktycznego obrotu. Ponadto, ponieważ transakcje te nie zostały faktycznie zrealizowane, wyniki te mogą być niepełne lub zbytnio skompensowane pod kątem wpływu, jeśli w ogóle, niektórych czynników rynkowych, takich jak brak płynności. Symulowane lub hipotetyczne programy handlowe w ogóle są również uzależnione od tego, czy zostały zaprojektowane z perspektywy czasu. Nie składa się oświadczeń, że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych, które są wykazywane. Referencje mogą nie być reprezentatywne dla doświadczeń innych klientów, a referencje nie stanowią gwarancji przyszłych wyników lub sukcesu. copy Copyright 1995-2017 AbleSys Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Privacy StatementScoreboard Zrzut ekranu serwera dla wielu graczy z tablicą wyników po prawej stronie ekranu. System tablic wyników to złożona mechanika rozgrywki wykorzystywana przez polecenia. Przeznaczony głównie dla mapmakerów i operatorów serwerów, tablice wyników służą do śledzenia, ustawiania i wyświetlania wyników graczy na wiele różnych sposobów. Cele składają się z trzech głównych argumentów, w kolejności: nazwa. kryterium. i wyświetlana nazwa. Cele śledzą liczbę punktów dla graczy i są wyświetlane jako liczby całkowite z pełnym zakresem wyników od -2,147,483,648 do 2 147 483 647. Nazwa celu jest używana wewnętrznie, do odwoływania się do poleceń, argumentów docelowych i formatu pliku. Wielkość liter jest rozróżniana i musi być pojedynczym słowem. Odwrotnie, nazwa wyświetlana celu może być wieloma słowami i jest publicznie wyświetlana w różnych sytuacjach. Rozróżniana jest również wielkość liter i nie musi być unikalna. Kryterium celu określa jego zachowanie, przede wszystkim to, co śledzić. Lista dostępnych kryteriów znajduje się poniżej. Wynik gracza w dowolnym celu może zostać zmieniony za pomocą poleceń, chyba że jest on tylko do odczytu. Może być zwiększona lub zmniejszona o określoną wartość lub ustawiona na określoną wartość. Dla celów opartych na statystykach lub osiągnięciach. cel można zmienić za pomocą komend, jednak faktyczna statystyka lub osiągnięcie nie ulegną zmianie - cel będzie nadal aktualizowany ze zmianami w statystykach lub osiągnięciach. Polecenia mogą być również używane do sprawdzania wyniku gracza dla dowolnego celu, z argumentami scorename i scorenamemin. W tych argumentach nazwa jest wewnętrzną nazwą celu do przetestowania. scorename przekazuje graczom co najwyżej określoną liczbę punktów, a scorenamemin przekazuje graczom co najmniej określoną liczbę punktów. Na przykład wprowadzenie testu dla pscoredeaths5, scoreeathsmin1 do bloku poleceń spowoduje, że komparator zapewni wynik, jeśli gracz zmarł co najmniej raz i zmarł nie więcej niż 5 razy, zakładając, że zgony są celem kryterium DeathCount. Edycja kryteriów może być modyfikowana Wynik jest zmieniany tylko przez polecenia, a nie przez zdarzenia związane z grą, takie jak śmierć. Jest to przydatne w przypadku flag zdarzeń, mapowań stanów i walut. Wynik jest zmieniany tylko przez polecenia, a nie przez zdarzenia związane z grą, takie jak śmierć. Komenda wyzwalacza może być użyta przez gracza do ustawienia lub zwiększenia własnego wyniku w celu z tymi kryteriami. Polecenie wyzwalacza nie powiedzie się, jeśli cel nie został włączony dla gracza używającego go, a cel zostanie wyłączony dla gracza po użyciu polecenia wyzwalania na nim. Zauważ, że polecenie wyzwalacza może być używane przez zwykłych graczy, nawet jeśli kody są wyłączone i nie są operatorami. Jest to przydatne do wprowadzania danych przez odtwarzacz za pośrednictwem interfejsów tellraw. Automatycznie zdobądź przyrosty dla gracza, gdy umrze. Automatycznie zdobądź przyrosty dla gracza, gdy zabije on innego gracza. Automatycznie zdobywaj inkrementy dla gracza, gdy zabije on innego gracza lub mob. Zakres od 0 do 20 na normalnym graczu reprezentuje liczbę pół-serc gracza. Może pojawić się jako 0 dla graczy, zanim ich zdrowie zmieniło się po raz pierwszy. Dodatkowe serca i serca pochłaniania również liczą się do wyniku zdrowotnego, co oznacza, że ​​dzięki modyfikatorom atrybutów lub efektom poprawy stanu zdrowia lub wchłaniania zdrowie może znacznie przekroczyć 20. Dopasowuje całkowitą ilość doświadczenia, jaką posiada gracz. Pasuje do obecnego poziomu doświadczenia gracza. Zakresy od 0 do 20 oznaczają ilość punktów głodu, które gracz ma. Może pojawić się jako 0 dla graczy, zanim ich Liderzy zmienią się po raz pierwszy. Zakresy od 0 do 300 reprezentują ilość powietrza, którą gracz pozostawił po pływaniu pod wodą, odpowiada znacznikowi air nbt gracza. Zakresy od 0 do 20 oznaczają ilość punktów pancerza, które gracz posiada. Może pojawić się jako 0 dla graczy, zanim ich pancerz zmienił się po raz pierwszy. Niektóre kryteria wykorzystują system statystyk i osiągnięć do tworzenia złożonych kryteriów. 1 W przeciwieństwie do powyższych prostych kryteriów, kryteria złożone składają się z wielu części, oddzielonych kropkami (.). Na przykład stat. entityKilledBy. Zombie będzie kryterium złożonym, które będzie rosło dla gracza, gdy zombie je zabije. 2 Lista znanych kryteriów złożonych jest następująca: Może być modyfikowana Liczba podkryteriów Akceptowanymi podkryteriami są: acquireIron, bakeCake, blazeRod, bookcase, breedCow, buildBetterPickaxe, buildFurnace, buildHoe, buildPickaxe, buildSword, buildWorkBench, cookFish, diamonds, diamondsToYou , enchantments, exploreAllBiomes, flyPig, fullBeacon, ghast, killCow, killEnemy, killWither, makeBread, mineWood, onARail, openInventory, overkill, overpowered, portal, eliksir, snipeSkeleton, spawnWither, theEnd i theEnd2. Wartość zależy od tego, ile razy gracz uzyskał osiągnięcie (np. Jeśli gracz pobrał trzy bloki drewna, ich wynik dla celu z kryterium osiągnięcia. minyWood będzie wynosił 3). Podstawa dla kryteriów związanych ze statystyką graczy. Automatycznie zdobądź przyrosty dla gracza, gdy wykonają akcję określoną przez podkryterium. Zaakceptowane podkryteria to: animalsBred, armorCleaned, aviateOneCm, bannerCleaned, beaconInteraction, boatOneCm, brewingstandInteraction, cakeSlicesEaten, cauldronFilled, cauldronUsed, chestOpened, climbOneCm, craftingTablicaInteraction, crouchOneCm, damageDealt, damageTaken, deaths, dispenserInspected, diveOneCm, drop, dropperInspected, enderchestOpened, fallOneCm, fishCaught, flowerPotted, flyOneCm, furnaceInteraction, hopperInspected, horseOneCm, itemEnchanted, jump, junkFished, leaveGame, minecartOneCm, mobKills, noteblockOdtwarzaj, noteblockTuned, pigOneCm, playerKills, playOneMinute, recordOdtwarzaj, sneakTime, sprintOneCm, swimOneCm, talkedToVillager, timeSinceDeath, sleepInBed, tradedWithVillager, trappedChestTriggered, treasureFished i walkOneCm. Podkryteriami są numer identyfikacyjny (taki jak stat. latementItem.1) lub nazwa identyfikatora (taka jak stat. latementItem. minecraft. stone - należy pamiętać, że minecraft jest wymagany w przypadku nazw identyfikatorów) bloku lub elementu. Przyjmowane są tylko identyfikatory nadających się do wywoływania lub łatwych w użyciu bloków i przedmiotów. Wartość zwiększa się, gdy blok lub element zostanie usunięty z pieca. Stół Rzemieślniczy. lub pole rzemieślnicze inwentarza. Kliknięcie w celu usunięcia zwiększa wartość o jeden, ale kliknięcie w trybie Shift zwiększa ją o dwa. Zaakceptowane identyfikatory numeryczne 1, 5, 20, 22-25, 27-29, 33, 35, 41, 42, 44-48, 50, 53, 54, 57, 58, 61, 65-67, 69, 70, 72 76-79, 80, 82, 84, 85, 89, 91, 95, 96, 98, 101-103, 107-109, 112-114, 116, 123, 126, 128, 130, 131, 133-136 138, 139, 143, 145-148, 151, 152, 154-160, 163-165, 167, 170-173, 256-259, 261-286, 290-294, 296-317, 320-325, 328 330, 331, 333, 336, 339-343, 345-347, 350, 351, 353-357, 359, 361, 362, 364, 366, 371, 374, 376-382, 385, 386, 388-390 , 393, 395, 396, 398, 400, 404-408 i 420 Akceptowane identyfikatory imion, akceleratory, aktywator, kowadło, strzała, pieczone ciastko, latarnia, łóżko, brzozowce, blazepowder, łódź, książka, półka na książki, łuk, miska, chleb, brewingstand, cegła, brickblock, brickstairs, wiadro, ciasto, dywan, carrotonastick, kocioł, chainmailboots, chainmailchestplate, chainmailhelmet, chainmailleggings, chest, chestminecart, glina, zegar, węgiel, węgiel blokowy, cobblestonewall, komparator, kompas, cookedbeef, cookedchicken, fishfish, cookedporkchop, cookie, craftingtable, darkoakstairs daylightdetector, detectorrail, diamond, diamondaxe, diamondblock, diamondboots, diamondchestplate, diamondhelmet, diamondhoe, diamondleggings, diamondpickaxe, diamondshovel, diamondsword, dozownik, dropper, barwnik, szmaragd, emeraldblock, enchantingtable, enderchest, endereye, ogrodzenie, fencegate, fermentedspidereye, firecharge , Wędka, Flintandleel, Doniczka, Piec, Furnaceminartart, Szkło, Szklany, Glasspane, Kamionka, Goldblock, Goldingot, Goldnugget, Goldenapple, Goldenaxe, Golden Boots, Goldencarrot, Goldenchestplate, Goldenhelmet, Goldenhoe, Goldenleggings, Goldenpickaxe, Goldenrail, Goldenshovel, Goldensword, Hardenedclay , hayblock, heavyweightedpressureplate, hopper, hopperminecart, ironaxe, ironbars, ironblock, ironboots, ironchestplate, irondoor, ironhelmet, ironhoe, ironingot, ironleggings, ironpickaxe, ironshovel, żelazka, irontrapdoor, itemframe, szafa grająca, junglestairs, drabina, lapisblock, ołów, leatherboots , skórzana płyta, skórzana skórzana, skórzane nogawice, leve r, lekka płyta ciśnieniowa, lamperia, magmacream, mapa, melonblock, melonseeds, minecart, mossycobblestone, mushroomstew, netherbrick, netherbrickfence, netherbrickstairs, netherbrick, dąb, dębowe, malarstwo, papier, tłok, deski, dynie, nasiona dyni, kwarc, kwarcblock, kwarcstopy, szyna, redstone, redstoneblock, redstonelamp, redstonetorch, repeater, piaskowiec, sandstonestairs, nożyce, znak, slime, slimeball, śnieg, snowlayer, speckledmelon, sprucestairs, stainedglass, stainedglasspane, stainedhardenedclay, kij, stickypiston, kamień, stoneaxe, stonebrickstairs, stonebutton, stonehoe, stonepickaxe, stonepressureplate, stoneshovel, stoneslab, stonestairs, stonesword, stonebrick, sugar, tnt, tntminecart, latarka, trapdoor, trappedchest, tripwirehook, pszenica, woodenaxe, woodenbutton, woodendoor, woodenhoe, woodenpickaxe, woodenpressureplate, woodenshovel, woodenslab, woodensword, wełna i writablebook Pewne przedmioty, takie jak żelazne sztaby. kilofy. i ciasto. mieć odpowiedniki osiągnięć, które zwiększają się w ten sam sposób. Podkryteriami są numer identyfikacyjny (taki jak stat. useItem.1) lub nazwa identyfikatora (np. Stat. useItem. minecraft. stone) bloku lub elementu. Większość bloków i elementów jest akceptowanych, z wyjątkiem różnych bloków, które nie mają postaci formularza. Zaakceptowane identyfikatory numeryczne 1-25, 27-33, 35, 37-54, 56-58, 60-62, 65-67, 69, 70, 72, 73, 76-82, 84-91, 95-103, 106 -114, 116, 119-123, 125-131, 133-139, 141-143, 145-148, 151-167, 170-175, 256-408, 417-422 i 2256-2267 Akceptowane identyfikatory nazwisk, activatorrail, kowadło, jabłko, strzałka, pieczenie, bariera, lampa, łóżko, podłoże, wołowina, brzozowce, blazepowder, marynarka, łódź, kość, książka, regał, łuk, miska, chleb, brewingstand, cegła, cegła, cegła, brickstop, brownmushroom, brownmushroomblock, wiadro, kaktus, ciasto, dywan, marchewka, carrotonastick, marchewka, kociołek, chainmailboots, chainmailchestplate, chainmailhelmet, chainmailleggings, klatka piersiowa, chestminecart, kurczak, glina, clayball, zegar, węgiel, węgiel, blok, węgiel, brukowiec, cobblestonewall, kakao, commandblock, commandblockminecart, komparator, kompas, cookedbeef, cookedchicken, fishfish, cookedporkchop, cookie, craftingtable, darkoakstairs, daylightdetector, deadbush, detectorrail, diamond, diamondaxe, diamondblock, diamondboots, d stery diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, diamentowe, brudne, dozujące, podwójne, podwójne kamienie, podwójne drewno, smok, droppery, barwniki, jajka, szmaragdy, emeraldblock, emeraldore, zaczarowane książki, enchantingtable, endportal, endportalframe, endstone, enderchest, endereye, enderpearl, experiencebottle, pole uprawne, pióro, ogrodzenie, fencegate, fermentedspidereye, fillmap, fire, firecharge, fireworkcharge, fajerwerki, fish, knot, flint, flintandsteel, flowerpot, flowlava, flowwater, pieca, furnaceminecart, ghasttear, szkło, szklany but, szklane szkło, kamień żarowy, blask, złoto-złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, złoty, źdźbło, trawa, żwir, proch, hardenedclay, hayblock, heavyweightedpedureplate, hopper, hopperminecart, lód, ironaxe, ironbars, ironblock, ironboots, ironchestplate, irondoor, ironhelmet, ironhoe, ironhorsearmor, ironingot, ironleggings, ironore, ironpickaxe, ironshovel, ironsword, irontrapdoor, itemframe, szafy grające, junglestairs, drabina, lapisblock, lapisore, lawa, lavabucket, ołów, skóra, buty skórzane, skórzana płyta skórzana, skórzana skórzana, skórzane nogawki, listki, listki2, dźwignia, lekka płyta nacisku, litfurnace, litpumpkin, log, log2, magmacream, mapa, melon, melonblock, melonseeds, milkbucket, minecart, mobspawner, monsteregg, mossycobblestone, mushroomstew, grzybnia, tabliczka, netherbrick, netherbrickfence, netherbrickstairs, netherstar, netherwart, netherbrick, netherrack, noteblock, dębowy, obsydian, pakowany, malowanie, papier, tłok, deski, poisonouspotato, porkchop, portal, ziemniak, ziemniaki, mikstura, dynia, pumpkinpie, nasiona dyni, kwarc, blok kwarcowy, kwarc, kwarcstopy, szyna, rekord 11, rekord13, bloki rekordów, recordcat, recordchirp, recordfar, recordmall, recordme llohi, recordstal, recordstrad, recordwait, recordward, redflower, redmushroom, redmushroomblock, redstone, redstoneblock, redstonelamp, redstoneore, redstonetorch, reeds, repeater, rottenflesh, siodło, piasek, piaskowiec, sandstonestairs, drzewko, nożyce, znak, czaszka, śluz, śluzowce, śnieg, snowlayer, śnieżka, soulsand, spawnegg, pstrełkowane, spidereye, gąbka, spruigi, witraż, barwione szkło, stainedhardenedclay, kij, stickypiston, kamień, stoneaxe, stonebrickstairs, stonebutton, stonehoe, stonepickaxe, stonepressureplate, stoneshovel, stoneslab, stonestairs, stoneword, stonebrick, string, sugar, tallgrass, tnt, tntminecart, pochodnia, trapdoor, trappedchest, tripwirehook, winorośl, woda, waterbucket, lilia wodna, web, pszenica, pszenica, woodenaxe, woodenbutton, woodendoor, woodenhoe, woodenpickaxe, woodenpressureplate, woodenshovel, woodenslab, woodensword, wełna, writablebook, bookbook i yellowflower Wartość wzrasta, gdy gracz używa bloku lub przedmiotu. Użycie jest zdefiniowane jako: Wartość nie wzrasta, gdy przedmioty są używane na mobach, czy to do nazywania, oswajania, karmienia, rozmnażania, siodła, smyczy, ścinania, mleka, czy zbierania gulaszu, kiedy pancerz jest zakładany bezpośrednio, gdy skórzaną zbroję myje się w kotle i we wszystkich wyżej wymienionych przypadkach. Dostępnych jest 357 elementów w trybie kreatywnym, bez użycia poleceń i bloków o podobnych identyfikatorach, ale różnych wartościach danych, które mogą używać tej statystyki, a 195 nie. Podkryteriami są numer identyfikacyjny (taki jak stat. breakItem.256) lub nazwa identyfikacyjna (taka jak stat. breakItem. minecraft. bow) elementu o trwałości. Zaakceptowane identyfikatory numeryczne 256-259, 261, 267-279, 283-286, 290-294, 298-317, 346, 359 i 398 Zaakceptowane nazwy identyfikacyjne łuk, marchewka, kolczuga, kolczuga, kolczuga, łańcuszki, brylant, diamentówka, diamentowa płyta, diamentowa strzałka, diamentowa, diamentowa, diamentowa, diamentowa, diamentowa, ławeczka, krzemieńczerwona, złotym złotem, złotym złotem, złotym złotem, złotym złotem, złotym łukiem, złotym łokciem, złotym złotkiem, złotym złotem, złotym mieczem, żelaznym młotem, żelaznym młotem, żelaznym stelażem, żelaznym młotkiem, żelazną łyżką, żelaznym młotkiem, żelaznym rączkiem, ironshovel, żelazka, skórzane buty, nożyce, stoneaxe, stonehoe, stonepickaxe, stoneshovel, stoneword, woodenaxe, woodenhoe, woodenpickaxe, woodenshovel i woodensword Wartość wzrasta, gdy skończy się wytrzymałość. Trwałość kończy się, gdy warunek utraty wytrzymałości jest spełniony, a trwałość staje się ujemna, co jest pierwszym zastosowaniem po zerowej trwałości, która powoduje uszkodzenie przedmiotu. Podkryteriami są numer identyfikacyjny (taki jak stat. mineBlock.1) lub nazwa identyfikatora (np. Stat. mineBlock. minecraft. stone) bloku. Większość bloków jest akceptowanych, z wyjątkiem różnych niezniszczalnych lub technicznych bloków. Zaakceptowane identyfikatory numeryczne 1-6, 12-25, 27-33, 35, 37-50, 53, 54, 56-58, 60-62, 65-67, 69, 70, 72, 73, 76-82, 84 -91, 95, 97-103, 106-114, 116, 119-123, 125-131, 133-139, 143, 145-148, 151-165 i 170-175 Akceptowane identyfikatory nazwisk, akceleratory aktywacyjne, kowadło, latarnia morska, brzozowce, półka z książkami, cegła, cegła, brązowa pieczarka, brązowa kula, kaktus, dywan, skrzynia, glina, blok węglowy, węgiel, brukowiec, brukowiec, kakao, blok sterowniczy, craftingtable, darkoakstairs, światło dzienne, deadbush, detectorrail, diamentblok, diament, brud, dozownik, doubleplant, doublestoneslab, doublewoodenslab, dragonegg, dropper, emeraldblock, emeraldore, enchantingtable, endportal, endportalframe, endstone, enderchest, ziemia uprawna, ogrodzenie, fencegate, piec, szkło, glasspane, glowstone, goldblock, goldoreil, goldenrail, trawa, żwir, hardenedclay, hayblock, heavyweightedpressureplate, hopper, lód, ironbars, ironblock, ironore, szafa grająca, junglestairs, drabina, lapisblock, lapisore, liście, leaves2, lew er, lekka płyta ciśnieniowa, litfurnace, litpumpkin, log, log2, melonblock, monsteregg, mossycobblestone, grzybnia, netherbrick, netherbrickfence, netherbrickstairs, netherrack, noteblock, dębowe, obsydianowe, pakowane, tłokowe, deski, portal, dynia, quartzblock, quartzore, quartzstairs, szyna, czerwony kwiat, redmushroom, redmushroomblock, redstoneblock, redstonelamp, redstoneore, redstonetorch, piasek, piaskowiec, sandstonestairs, drzewko, śluz, śnieg, snowlayer, soulsand, gąbka, sprucestairs, witraż, stainedglasspane, stainedhardenedclay, stickypiston, kamień, stonebrickstairs, stonebutton, stonepressureplate, stonelab, stonestairs, stonebrick, tallgrass, tnt, latarka, trappedchest, tripwirehook, winorośl, lilia wodna, web, woodenbutton, woodenpressureplate, woodenslab, wełna i yellowflower Zwiększa się, gdy gracz kopie blok. Mój jest definiowany tak, jak gracz niszczy blok w taki sposób, aby przedmiot mógł spaść, chyba że klocek nie upuszcza przedmiotów takich jak szkło. lub inny blok zostanie utworzony jak lód. Wartość nie wzrasta w trybie kreatywnym i będzie nadal rosnąć, jeśli doTileDrops zostanie ustawiona na wartość false. Podkryteria to nazwa jednostki. Prawidłowe nazwy to: Bat, Blaze, CaveSpider, Chicken, Cow, Creeper, Enderman, Endermite, EntityHorse, Ghast, Guardian, LavaSlime, MushroomCow, Ozelot, Pig, PigZombie, PolarBear, Rabbit, Sheep, Shulker, Silverfish, Szkielet, Szlam, Pająk, Kałamarnica, Wieśniak, Czarownica, Wilk i Zombie. Przyrosty, gdy gracz zabił określony mob. Podkryterium to numer identyfikacyjny (taki jak stat. pickup.1) lub nazwa identyfikatora (np. Stat. pickup. minecraft. stone) bloku lub elementu. Przyrosty, gdy gracz podnosi upuszczony przedmiot. Podkryteriami są numer identyfikacyjny (taki jak stat. drop.1) lub nazwa identyfikatora (np. Stat. drop. minecraft. stone) bloku lub elementu. Przyrosty, gdy gracz upuszcza przedmiot za pomocą drop item. The sub-criteria are the name of an entity. Valid names are: Bat, Blaze, CaveSpider, Chicken, Cow, Creeper, Enderman, Endermite, EntityHorse, Ghast, Guardian, LavaSlime, MushroomCow, Ozelot, Pig, PigZombie, PolarBear, Rabbit, Sheep, Shulker, Silverfish, Skeleton, Slime, Spider, Squid, Villager, Witch, Wolf, and Zombie. Increments when a player has been killed by the specified mob. Note that if the name of a passive mob is used the value will never increase, as those mobs are not capable of hurting the entity with the scoreboard. However it can be hurt by Rabbits and Chickens if the Rabbit was The Killer Bunny, or the Chicken was a Chicken Jockey . The sub-criteria are the color of a team. Valid colors are: black, darkblue, darkgreen, darkaqua, darkred, darkpurple, gold, gray, darkgray, blue, green, aqua, red, lightpurple, yellow, and white. Increments when a player has killed a member of a team with the specified color. The sub-criteria are the color of a team. Valid colors are: black, darkblue, darkgreen, darkaqua, darkred, darkpurple, gold, gray, darkgray, blue, green, aqua, red, lightpurple, yellow, and white. Increments when a player has been killed by a member of a team with the specified color. a b c d Prior to 14w06a, stat. craftItem, stat. useItem, stat. breakItem, and stat. mineBlock only accepted numeric IDs and not ID names. The addition of ID names means that these compound criteria effectively have double the sub-criteria they previously had, but the new criteria serve the same exact roles as their numeric counterparts. For convenience, the first number listed is the number of blocksitems which these compound criteria accept, and the second is the literal number of sub-criteria. An objective with two points to the player is displayed in the list slot, while an objective with the display name Quest Points with 0 points to the player is displayed in the sidebar slot. Via the scoreboard objectives setdisplay command (see command reference ), players scores in specific objectives can be displayed in certain slots in-game. Each display slot can show one objective at a time, and multiple display slots may be used for the same or different objectives. scoreboard players list playername Displays all players who are tracked, in some way, by the scoreboard system. The optional playername parameter can be used to display all scores of a particular player, and (an asterisk) in place of playername will display all scores for all players tracked by the scoreboard system. playername must have recorded scores, if specified. If no playername is specified, there must be at least one tracked player on the scoreboard. scoreboard players set lt player gt lt objective gt lt score gt dataTag Sets the player s score in objective to score . overwriting the previous score if it exists. may be used in place of player to represent every player tracked by the scoreboard. objective must exist and cannot be read-only, and score must be between -2,147,483,648 and 2,147,483,647, inclusive. Note that player does not need to be online or even exist. If player exists and a dataTag is specified, player must match dataTag . Note that dataTag must define the type of tag such as b if looking for powered creepers. scoreboard players add lt player gt lt objective gt lt count gt dataTag Increments the player s score in objective by count . may be used to represent all players tracked by the scoreboard. objective must exist and cannot be read-only, and count must be between 1 and 2,147,483,647, inclusive. Note that player does not need to be online or even exist. If player exists and a dataTag is specified, player must match dataTag . Note that dataTag must define the type of tag such as b if looking for powered creepers. scoreboard players remove lt player gt lt objective gt lt count gt dataTag Decrements the player s score in objective by count . may be used to represent all players tracked by the scoreboard. scoreboard players reset lt player gt objective Deletes score or all scores for player . If objective is specified, only that objective is cleared otherwise this applies to all objectives. Note this does not merely set the score(s) to 0: it removes the player from the scoreboard altogether (or for the given objective). may be used to represent all players tracked by the scoreboard. Always succeeds, even on players who are not on the scoreboard. scoreboard players enable lt player gt lt trigger gt Enables player to use the trigger command on the specified trigger objective. Until this has been done, player s attempts to trigger that objective will fail. Once they have used the trigger command on it, it will be disabled again. may be used to represent all players tracked by the scoreboard. trigger must be an objective of the criteria trigger. scoreboard players test lt player gt lt objective gt lt min gt max Outputs whether or not player s score in objective is within the range min to max (inclusive). If not specified or if is used, max defaults to 2,147,483,647. Using a for min means -2,147,483,648. may be used to represent all players tracked by the scoreboard. objective must exist, and player s score in it must exist and be at least min and no greater than max . Note that player does not need to be online or even exist. scoreboard players operation lt targetName gt lt targetObjective gt lt operation gt lt selector gt lt objective gt Applies an arithmetic operation altering targetName s score in targetObjective . using selector s score in objective as input. lt operation gt may be: Addition: add selector s score to targetName s - Subtraction: subtract selector s score from targetName s Multiplication: set targetName s score to the product of targetName and selector s scores Integer Division: set targetName s score to itself divided by selector s score Modular Division: set targetName s score to the remainder of the division between itself and selector s score Assign: set targetName s score to selector s score lt Min: if selector s score is less than targetName s score, then set targetName s score to selector s score gt Max: if selector s score is greater than targetName s score, then set targetName s score to selector s score gtlt Swaps the scores of selector with targetName In all cases except gtlt, selector s score in objective will remain unchanged. may be used in place of either targetName or selector (but not both) to represent all players tracked by the scoreboard. objective and targetObjective must exist, targetObjective cannot be read-only, and all requested targetsselectors must have scores in the specified objectives (if some do and some do not, the operation will succeed only for the combinations where both the target and the selector have a score). Note that targetName does not need to be online or even exist. Tags commands EditTop 4 Things Successful Forex Traders Do Trading in the financial markets is surrounded by a certain amount of mystique, because there is no single formula for trading successfully. Pomyśl o rynkach jako o oceanie i przedsiębiorcy jako surferach. Surfing wymaga talentu, równowagi, cierpliwości, odpowiedniego wyposażenia i bycia świadomym swojego otoczenia. Wchodziłbyś do wody, która miała niebezpieczne przypływy lub był zarażony przez rekina? Mam nadzieję, że nie. Stosunek do handlu na rynkach nie różni się od podejścia wymaganego do surfowania. Łącząc dobrą analizę ze skuteczną implementacją, twój wskaźnik sukcesu znacznie się poprawi i, podobnie jak wiele umiejętności, dobry handel pochodzi z połączenia talentu i ciężkiej pracy. Oto cztery nogi stołka, które możesz wykorzystać w strategii, która dobrze Ci służy na wszystkich rynkach. Zanim zaczniesz handlować, poznaj wartość właściwego przygotowania. Pierwszym krokiem jest dostosowanie osobistych celów i temperamentu do instrumentów i rynków, do których można wygodnie się odnosić. Na przykład, jeśli wiesz coś na temat handlu detalicznego, szukaj handlu detalicznego, a nie futures. o którym możesz nic nie wiedzieć. Rozpocznij od oceny następujących trzech składników. Ramy czasowe wskazują rodzaj handlu, który jest odpowiedni dla twojego temperamentu. Wycofanie się z pięciominutowego wykresu sugeruje, że czujesz się wygodniej będąc w pozycji bez narażenia na nocne ryzyko. Z drugiej strony wybieranie cotygodniowych wykresów wskazuje na komfort związany z nocnym ryzykiem i chęć zobaczenia kilku dni wbrew swojej pozycji. Ponadto zdecyduj, czy masz czas i chęć zasiadania przed ekranem przez cały dzień, czy wolisz robić swoje badania spokojnie przez weekend, a następnie podjąć decyzję handlową na nadchodzący tydzień na podstawie analizy. Pamiętaj, że możliwość zarobienia znacznych pieniędzy na rynkach wymaga czasu. Krótkotrwałe skalpowanie. z definicji oznacza niewielkie zyski lub straty. W takim przypadku będziesz musiał częściej handlować. Po wybraniu przedziału czasu znajdź spójną metodologię. Na przykład niektórzy handlowcy lubią kupować wsparcie i sprzedawać opór. Inni wolą kupować lub sprzedawać breakouts. Jeszcze inni lubią handlować za pomocą wskaźników, takich jak MACD i crossoverów. Po wybraniu systemu lub metodologii przetestuj go, aby sprawdzić, czy działa on konsekwentnie i zapewnia przewagę. Jeśli twój system jest niezawodny przez ponad 50 czasu, będziesz miał przewagę, nawet jeśli jest mały. Jeśli przeprowadzasz analizę historyczną swojego systemu i odkryjesz, że handlowałeś za każdym razem, gdy otrzymałeś sygnał, a twoje zyski były większe niż straty, szanse są bardzo dobre, że masz zwycięską strategię. Przetestuj kilka strategii i kiedy znajdziesz taki, który zapewnia niezmiennie pozytywny wynik, pozostań przy nim i przetestuj go za pomocą różnych instrumentów i różnych ram czasowych. Przekonasz się, że niektóre instrumenty handlują znacznie lepiej niż inne. Nieregularne instrumenty handlowe utrudniają stworzenie zwycięskiego systemu. Dlatego konieczne jest przetestowanie systemu na wielu instrumentach, aby ustalić, czy twoja osobowość systemu pasuje do instrumentu będącego przedmiotem handlu. Na przykład, jeśli handlowałeś parą walutową USDJPY na rynku forex, może się okazać, że poziom wsparcia i poziomy oporu Fibonacciego są bardziej wiarygodne w tym instrumencie niż w niektórych innych. Powinieneś także przetestować wiele ram czasowych, aby znaleźć te, które najlepiej pasują do twojego systemu transakcyjnego. Postawa w handlu oznacza zapewnienie, że rozwijasz swój sposób myślenia, aby odzwierciedlić następujące cztery atrybuty: Kiedy już wiesz, czego możesz oczekiwać od swojego systemu, masz cierpliwość, by poczekać, aż cena osiągnie poziomy, które twój system wskazuje na punkt wejścia lub wyjście. Jeśli twój system wskazuje pozycję na pewnym poziomie, ale rynek nigdy jej nie osiąga, przejdź do następnej okazji. Zawsze będzie inny handel. Innymi słowy, nie ścigaj autobusu po wyjściu z terminala, czekaj na następny autobus. Dyscyplina to umiejętność bycia cierpliwym - usiąść na rękach, dopóki system nie uruchomi punktu akcji. Czasami akcja cenowa nie osiągnie zakładanego cennika. W tym momencie musisz mieć dyscyplinę, aby wierzyć w swój system, a nie w to, aby go odgadnąć. Dyscyplina to także możliwość pociągnięcia za spust, gdy system wskazuje, że to robi. Jest to szczególnie ważne w przypadku strat stop. Obiektywność lub dystans emocjonalny zależy również od niezawodności twojego systemu lub metodologii. Jeśli posiadasz system, który zapewnia poziomy wejścia i wyjścia, o których wiesz, że ma wysoki współczynnik niezawodności, nie musisz stać się emocjonalny lub pozwolić, by wpłynął na ciebie pogląd ekspertów, którzy obserwują ich poziomy, a nie twoją. Twój system powinien być wystarczająco wiarygodny, abyś mógł mieć pewność, że działa w oparciu o jego sygnały. Mimo że rynek może czasami zrobić o wiele większy ruch, niż się spodziewamy, bycie realistą oznacza, że ​​nie możesz oczekiwać, że zainwestujesz 250 na swoje konto handlowe i spodziewasz się, że dokonasz 1000 transakcji. Chociaż ani krótkoterminowe, ani długoterminowe ramy czasowe nie są z konieczności bezpieczniejsze od innych, krótkoterminowe ramy czasowe mogą wiązać się z mniejszym ryzykiem, jeśli przedsiębiorca sprawuje dyscyplinę w zakresie transakcji wyboru. Jest to kwestia ryzyka kontra nagrody. Noga nr 3 - Dyskryminacja Różne instrumenty handlują w różny sposób w zależności od tego, kim są główni gracze i dlaczego handlują tym konkretnym instrumentem. Fundusze hedgingowe mają inną motywację niż fundusze inwestycyjne. Duże banki, które handlują spotowym rynkiem walutowym w określonych walutach, zwykle mają inny cel niż handlowcy walutowi kupujący lub sprzedający kontrakty futures. Jeśli potrafisz określić, co motywuje dużych graczy, możesz często je wykorzystać i odpowiednio zarobić. Wybierz kilka walut, zapasów lub towarów i zaznacz je wszystkie w różnych ramach czasowych. Następnie zastosuj swoją konkretną metodologię do wszystkich z nich i sprawdź, jakie ramy czasowe i który instrument najbardziej odpowiada Twojemu systemowi. W ten sposób odkrywasz dopasowanie osobowości do swojego systemu. Powtarzaj to ćwiczenie regularnie, aby dostosować się do zmieniających się warunków rynkowych. Noga nr 4 - Zarządzanie (realizacja) Ponieważ nie ma czegoś takiego jak tylko zyskowne transakcje, żaden system nie wzbudzi 100 pewności. Nawet korzystny system, powiedzmy, ze współczynnikiem zysku do straty na poziomie 65. nadal ma 35 przegranych transakcji. Dlatego sztuka opłacalności polega na zarządzaniu i realizacji transakcji. Ostatecznie, udany obrót dotyczy kontroli ryzyka. Straty szybko i często, jeśli to konieczne. Postaraj się, aby twój handel we właściwym kierunku wyszedł z bramy. Jeśli się wycofa, wyłącz i spróbuj ponownie. Często jest to po drugiej lub trzeciej próbie, że twój handel ruszy natychmiast we właściwym kierunku. Ta praktyka wymaga cierpliwości i dyscypliny, ale kiedy osiągniesz właściwy kierunek, możesz śledzić swoje postoje i zazwyczaj osiągać zyski w najlepszym razie, lub w najgorszym razie przerwać. Istnieje tyle zróŜnicowanych metod handlu, jak handlowcy. Nie ma dobrego ani złego sposobu na handel. Istnieje tylko handel przynoszący zyski lub handel przynoszący straty. Warren Buffet mówi, że istnieją dwie zasady w handlu: Zasada 1: Nigdy nie trać pieniędzy. Zasada 2: Zapamiętaj regułę 1. Wstaw notatkę na swój komputer, która przypomni ci o częstych i szybkich niewielkich stratach - nie czekaj na duże straty. Łączna wartość rynkowa w dolarach wszystkich dostępnych akcji spółki. Kapitalizacja rynkowa jest obliczana poprzez pomnożenie. Frexit krótko dla quotFrench exitquot to francuski spinoff terminu Brexit, który pojawił się, gdy Wielka Brytania głosowała. Zlecenie złożone z brokerem, który łączy w sobie funkcje zlecenia stopu z zleceniami limitów. A stop-limit order will. A round of financing where investors purchase stock from a company at a lower valuation than the valuation placed upon the. Ekonomiczna teoria łącznych wydatków w gospodarce i jej wpływ na produkcję i inflację. Rozwinęła się ekonomia keynesowska. Posiadanie aktywów w portfelu. Inwestycja portfelowa jest dokonywana z oczekiwaniem uzyskania zysku z tego tytułu. This.

Comments